تبلیغات

تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است.
تبلیغات ، از واژه لاتین " Advertere " گرفته شده‌است که به معنای " چرخاندن ذهن از چیزی نسبت به چیز دیگری است . آگهی تا حد زیادی مکمل فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها است. جالب‌ترین بخش یک تبلیغ این است که اطلاعات واقعی را با جذبه عاطفی هیجان انگیز و زیبایی های بصری همراه می‌کند. از این رو، بدون یک تبلیغ مناسب ، هیچ تجارتی نمی‌تواند موفق باشد.

این قضیه در فضای دیجیتال اهمیت چندانی می گیرد.

با توجه به این که فروش در فضای دیجیتال به نسبت محدودیت هایی مثل عدم قابلیت دیدن از نزدیک و حس ،لمس محصول سخت تر است. نیاز به تبلیغات و سرمایه گزاری در این بخش بیشتر است.

واما در این جایگاه سوالات زیادی پیش روی کسب و کارها و خدمات دهندگان قرار می گیرد مثل:

بهترین نوع تبلیغات؟

پربازده‌ترین تبلیغات؟

بهترین جایگاه تبلیغات؟

کم هزینه ترین تبلیغات؟

نحوه‌ی بازخوردگیری از تبلیغات؟

و.......

همه این ها سوالاتی است که پاسخ های مختلفی به آن ها داده می شود که گاه این پاسخ ها بی پایه و اساس و گاه با ضریب خطای بالا همراه با تحمیل هزینه و زمان طولانی برای به دست آوردن پاسخ است.

تیم تگ‌ماینر مفتخر است با استفاده از نمودار های (میزان بازدید،هشتگ های مرتبط،بهترین نوع محتوا و.....) و خدمات  تحلیل در حوزه تبلیغات، ارائه لیست برترین تبلیغ کنندگان و مشاوره پربازده ترین تبلیغات برای شما در سریع ترین حالت ممکن ،با کمترین هزینه و دقت بالا به شما ارائه دهد.

برای استفاده از خدمات آنالیز و تحلیل در حوزه تبلیغات به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید

و برای درخواست گزارش آنالیز و تحلیل در حوزه تبلیغات توسط تیم تخصصی تگ ماینر  فرم زیر را پرکرده و درخواست خود را ارسال کنید: