برترین کسب و کار ها

کسب و کار کلمه‌ای آشنا در ذهن و افکار ما است ولی این لغت با همه گیر شدن اینترنت و فضای دیجیتال در بین عموم مردم، معانی و اقسام جدیدی پیدا کرده است .یکی از این اقسام، کسب و کار در فضای دیجیتال است.

کسب و کار دیجیتالی از جمله بحث های مهمی است که با پیشرفت فضای دیجیتال و اینترنت، شکل جدی تری به خود گرفته است.کسب و کار دیجیتال در واقع همان فعالیت های کسب و کاری است که در فضای دیجیتالی صورت می گیرد.


مباحث و یا موارد مختلفی در نحوی کسب و کار در فضای دیجیتال مطرح است یکی از مهم ترین قسمت های این مباحث قسمت مربوط به انتخاب نوع کسب و کار و نوع محصول انتخابی برای فروش در فضای دیجیتال است.


در حالت معمول نحوی انتخاب نوع کسب و کار به سلیقه، علایق، و پیشنهاد اطرافیان محدود می شود ولی اگر دقیق‌تر بنگریم این انتخاب یک حرفه تخصصی است. و نه از روی علاقه و سلیقه بلکه از روی دیتا و تقاضای بازار و مخاطب باید انتخاب شود.



با توجه به محدود بودن دیتا موجود از بازار و مخاطبین و هزینه بالای استخدام تحلیلگر حرفه ای و همچنین احتمال خطای تحلیل بازار به روش سنتی جایی برا اعتماد و اطمینان به این روش ها نمی ماند.

در عوض تیم تخصصی تگ ماینر با استفاده از نمودار های (میزان بازدید،هشتگ های مرتبط،کلمات بیشتر استفاده شده و.....) و دیتای دریافت شده از شبکه های اجتماعی و تجزیه تحلیل آن ها و مقایسه آن ها با انواع کسب و کارهای موجود در فضای دیجیتال بهترین نوع و پربازده ترین کسب و کارها را برای شروع یک کسب و کار موفق به شما پیشنهاد می دهد تا کمترین ریسک را در انتخاب نوع کسب و کار خود داشته باشید و با خیال راحت بر روی پیشرفت سریع در کسب و کار خود متمرکز شوید.



برای استفاده از خدمات تحلیل و رصد برترین کسب و کارها به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید


و برای درخواست گزارش تحلیل و رصد برترین کسب و کارها توسط تیم تخصصی تگ ماینر  فرم زیر را پرکرده و درخواست خود را ارسال کنید: