برترین بلاگرها

بلاگر چیست و یا‌‌ بهتر است بگوییم کیست!؟


لغت آشنایی که این روز ها در جایگاه های مختلفی با آن برخورد می کنید و معانی مختلفی برای آن بکار برده می شود ولی به راستی معنی اصلی این لغت چیست؟ و برای چه کسانی به کار می رود و چه کمکی می تواند به کسب و کار ما بکند !؟


کلمه بلاگر در لغت به معنی بلاگ کردن و یا نوشتن یک مطلب و یا تولید محتوا در فضای دیجیتال است. این افراد که مشغول تولید محتوا در فضای دیجیتال هستند، بلاگر نامیده می شوند.


متاسفانه تصور اشتباهی که درباره بلاگرها وجود دارد این است که  هر کسی که پست زیاد بگذارد و فالوورهایش زیاد باشد را می توان بلاگر نامید!!‌ در صورتی که کاملا اشتباه است.


بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با کاربران خود دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آن‌ها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند… این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند. (پس هر بلاگر یک هدفی دارد و در یک زمینه خاص فعالیت می کند.)


یک بلاگر واقعی می‌داند که قدرت آن بواسطه توجه مردم افزایش پیدا می کند لذا همواره تلاش می‌کند که رضایت دنبال کنندگان خود را جلب کند و مردم به او اعتماد کنند، به همین دلیل اکثر بلاگر ها اگر قرار باشد محصول برند خاصی را تبلیغ کنند، به صورت شفاف به نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت آن می پردازند و هیچ گاه بزرگ‌نمایی نمی کنند،به همین دلیل هم مخاطبان به آن ها اعتماد دارند و به پیشنهاد ها و توصیه های آن ها گوش فرا می دهند.


بعد از تمامی این تعاریف سوالتی که مطرح می شود به این ترتیب است‌:


چه کسانی بلاگر هستند؟


کدام بلاگر برای کسب و کار ما مناسب است؟


کدام بلاگر هنوز نفوذ خود را بر کاربران حفظ کرده؟


کدام بلاگر نفوذ خود را بر روی کاربرانش از دست داده؟


جواب دادن به این سوال ها به صورت معمول حرفه ای تخصصی و دقیق است که هرکس ادعای آن را دارد لزوما موفق به انجام آن نمی شود و در صورت موفقیت هم متحمل هزینه بالا و احتمال خطا بسیار زیاد است.(اما پیشنهاد شگفت انگیز ما در این نقطه به شما این است) تیم تگ ماینر با استفاده از داده کاوی و استفاده از نمودار های (پست های دارای بیشترین بازنشر،آنالیز عواطف،کاربران برتر بر اساس تعداد فالور و.....)، هوش مصنوعی دیتای کسب و کار شما ،کاربران و بلاگر هارا جمع آوری می کند و با مقایسه و تجزیه تحلیل آن ها گزارشی از بلاگرهای موجود حال حاضر در حوزه فعالیت شما و میزان نفوذ این بلاگرها در میان کاربران به شما ارائه می دهد همچنین درکنار این لیست پیشنهاداتی در راستای موفقیت همکاری شما با بلاگر ها به شما ارائه می دهد.


برای استفاده از خدمات تحلیل و رصد برترین بلاگرها به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید


و برای درخواست گزارش تحلیل و رصد برترین بلاگرها توسط تیم تخصصی تگ ماینر  فرم زیر را پرکرده و درخواست خود را ارسال کنید: