افزایش فروش

بیایید به مقوله افزایش فروش از زاویه یک هدف یا یک نیاز در کسب و کار نگاه نکنیم!! در عوض اینگونه نگاه کنیم که اصلی‌ترین هدف کسب کار، فروش و کسب سود است. پس طبیعی است که افزایش فروش خواسته‌ی همیشگی کسب و کارها باشد. فرقی نمی‌کند در کدام مرحله از کسب و کارتان باشید، شروع یا اوج، در هر مرحله شما خواستار و نیازمند افزایش فروش و سود هستید. در این بین خوشبختانه راه‌های زیادی برای افزایش فروش موجود است مثل:


ایجاد مزیت رقابتی

 

 جذب اعتماد

 

آنالیز رقبا، یافتن راه‌های فروش منحصر به فرد

 

تبلیغات


قیمت گزاری مناسب


و....


اما،تیم تگ ماینر در این بخش قصد بررسی و پیشنهاد هیچکدام از این راه های مرسوم را ندارد!متاسفانه مشکل عمده‌ای که روش های مرسوم افزایش فروش دارند عدم اطمینان است! به این معنی که دقیقا مشخص نیست درحال حاضر کسب و کار ما در چه نقطه‌ای مشکل دارد و با استفاده از کدام راه از راه های افزایش فروش می توان باعث افزایش فروش کسب و کارمان شویم،در مواجه با این مشکل ما به صورت معمول دو راه بیشتر نداریم:


1. استخدام یک نیروی بازاریابی و مارکتینگ حرفه ای که متحمل هزینه بالا و گزاف برای کسب و کار شماست.


2. تست و یا بازخوردگیری از تمامی روش‌ها تا به نتیجه رسیدن یکی از آن ها که متحمل صرف وقت و ریسک از دست رفتن فرصت های موجود در بازار است.


و اما ما اینجاییم تا این مشکل را در سریع ترین و کم هزینه ترین حالت ممکن برای شما حل کنیم  تیم ما با استفاده از نمودار های (دستگاه های ارسال کننده محتوا،آنالیز عواطف،بهترین نوع محتوای ارسالی و.....) و دیتای کسب و کار خود‌شما و دیتای مخاطبین شما به شما گزارش می دهد که چه نقاط ضعف و قوتی دارید و برای افزایش فروش باید چه تمهیداتی را مهیا کرده و بر روی چه نقطه ای از کسب و کارتان تمرکز کنید بدون اینکه نیاز به هزینه بالا استخدام مارکتر یا صرف وقت برای تست راه های افزایش فروش کنید.


برای استفاده از خدمات افزایش فروش به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.


و برای درخواست گزارش افزایش فروش توسط تیم تخصصی تگ ماینر  فرم زیر را پرکرده و درخواست خود را ارسال بفرمایید: