افزایش فالور

قطعا تا الان به قدرت شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام پی برده اید و حتما به دنبال حضوری قدرتمند در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر به منظور اهداف مختلفی همچون برندینگ ،افزایش فروش، بلاگری و.. هستید حضور قدرتمند به معنی داشتن جامعه آماری بالا است جامعه آماری بالای صفحه شما از چند جهت حائز اهمیت است:

1. فالور و جامعه آماری بالا نشان گر قدرت،محبوبیت،صداقت و اصالت صفحه است و درنگاه اول برای مخاطبینی که به تازگی با صفحه شما آشنا شده اند جذاب و تاثیر گذار است.

2. جامعه آماری بالا در صفحات شخصی و سرگرمی و.... مساوی است با شهرت و احتمال پخش ویروسی محتوا در فضای دیجیتال  و در صفحات فروشگاهی مساوی است با حجم بالای فروش و سود.

احتمالا با انواع روش های افزایش فالور آشنا هستید از انواع روش های فیک و دروغین تا روش های منسوخ شده قدیمی مثل ربات اینستاگرام و... ما اینجاییم تا بهترین و اصولی ترین روش افزایش فالور را به شما معرفی کنیم و آن چیزی نیست جز فعالیت ارگانیک،هدفمند و مستمر در اینستاگرام.

اصلا لازم نیست شما کار عجیب و غریبی بکنید و یا اینکه پول گزافی خرج کنید. هوش مصنوعی و الگوریتم اینستاگرام برای کمک کردن به شما طراحی شده و با آمارهای قسمت اطلاعات آماری(اینسایت) قصد دارد نقاط ضعف و قوت صفحه شما را نشان دهند و به شما در راه بهینه کردن صفحه خود و پیشرفت آن کمک کند. پس فقط می بایست ارگانیک،هدفمند و مستمر فعالیت کنید.

تیم ما در این راه در کنار اطلاعات آماری (اینسایت) شبکه های اجتماعی با استفاده از نمودار های (جنسیت،بازه سنی کاربران،بهترین نوع محتوای ارسالی و.....) تحلیل و رصد تخصصی به شما راهنمایی ها و مشاورهایی مفید و هدفمند در راستای ارتقاء صفحه شما و جذب فالور و جامعه آماری ارگانیک ارائه می کند.

برای استفاده از خدمات افزایش فالور به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید

و برای درخواست گزارش افزایش فالور توسط تیم تخصصی تگ ماینر  فرم زیر را پرکرده و درخواست خود را بنویسید: