چگونه رویداد خود را لایو توییت کنیم؟
3 سال پیش
![چگونه رویداد خود را لایو توییت کنیم؟](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2020/09/جدید.jpg)
لایو توییت چیست؟
لایو توییت کردن رویدادی، عمل به اشتراک گذاری اطلاعات دربارهی رویدادتان به طور زنده در توییتر است. لایو توییت برای گسترش بحثهای زنده میان حضار رویداد، یا برای مطلع و درگیر نگه داشتن مخاطبانتان در رویداد استفاده می شود. برای زمانهایی که نمیتوانند حضورا در رویداد شما شرکت کنند.چرا باید لایو توییت کنید؟
چه دوست داشته باشید چه نه، توییتر هنوز بهترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای مکالمات زنده است. مردم برای شرکت در یک تجربه مشترک به توییتر مراجه میکنند. برنامههای تلوزیونی محبوب، رویدادهای ورزشی، جشنوارههای جوایز و اخبار مهم به طور آنی مورد بحث قرار میگیرند. با لایو توییت کردن رویداد خود، میتوانید engagement برند خود را افزایش دهید و فالوئرهای بیشتری جذب کنید. با تشویق حضار رویداد خود به لایو توییت کردن رویداتان، میتوانید مخاطبان جدیدی برای برند خود بدست آورید.۵ نکته برای لایو توییت کردن یک رویداد:
۱.یک هشتگ برای رویداد خود ایجاد کنید
با ایجاد یک هشتگ برند برای رویداد خود، راه آسانی برای شرکت در گفتمان خود دراختیار مخاطب میگذارید. و با استفاده متداوم از یک هشتگ، میتوانید بازدید کلی و میزان engagement تمامی پستهای یک رویداد را رصد کنید.۲.توییتهای مهم را از قبل برنامه ریزی کنید
به احتمال زیاد در حین یک رویداد کارهای زیادی روی دستتان خواهد بود. با برنامه ریزی توییتهای مهم از پیش، احتمال کمتری دارد پست کردن جزییات مهم را فراموش کنید.۳. اینفلوئنسرها را از قبل بشناسید
میدانید چه کسی قرار است در رویداد شما شرکت کند؟ نام یوزر توییتر آنها را از قبل جمعآوری کنید تا بتوانید در رویداد آنها را تگ کرده و رصد کنید. و با رصد اینفلوئنسرهایی که رویداد شما را لایو توییت میکنند، میتوانید همکاریهای احتمالی با برند خود را شناسایی کنید.۴. محتوای متنوعی پست کنید
برای مخاطبان خود بهترین تجربه ممکن را فراهم کنید. پست کردن محتوایی مانند موارد زیر را درنظر بگیرید:- نقل قولهایی از ارائه دهندگان رویداد
- پاسخگویی به پرسش و پاسخ
- تصاویر و کلیپهای پشت صحنه
- ریتوییت شرکت کنندگان
- گزارش خنده دار یا آموزنده از رویداد