چگونه رویداد خود را لایو توییت کنیم؟

3 سال پیش
چگونه رویداد خود را لایو توییت کنیم؟
لایو توییت راهی عالی برای افزایش دیده­‌ شدن رویداد­ و سرزبان­‌ها افتادن همزمان با برگزاری رویداد است.

لایو توییت چیست؟

لایو توییت کردن رویدادی، عمل به ­اشتراک گذاری اطلاعات درباره‌ی رویداد­تان به طور زنده در توییتر است. لایو توییت برای گسترش بحث­‌های زنده میان حضار رویداد، یا برای مطلع و درگیر نگه داشتن مخاطبان‌تان در رویداد استفاده می ­شود. برای زمان­‌هایی که نمی‌­توانند حضورا در رویداد شما شرکت کنند.

چرا باید لایو توییت کنید؟

چه دوست داشته باشید چه نه، توییتر هنوز بهترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای مکالمات زنده است. مردم برای شرکت در یک تجربه مشترک به توییتر مراجه می­‌کنند. برنامه­‌های تلوزیونی محبوب، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌­های جوایز و اخبار مهم به طور آنی مورد بحث قرار می­‌گیرند. با لایو توییت کردن رویداد خود، می­‌توانید engagement برند خود را افزایش دهید و فالوئرهای بیشتری جذب کنید. با تشویق حضار رویداد خود به لایو توییت کردن رویداتان، می‌­توانید مخاطبان جدیدی برای برند خود بدست آورید.


۵ نکته برای لایو توییت کردن یک رویداد:

۱.یک هشتگ برای رویداد خود ایجاد کنید

با ایجاد یک هشتگ برند برای رویداد خود، راه آسانی برای شرکت در گفتمان خود دراختیار مخاطب می‌گذارید. و با استفاده متداوم از یک هشتگ، می‌­توانید بازدید کلی و میزان engagement تمامی پست­‌های یک رویداد را رصد کنید.  

۲.توییت­‌های مهم را از قبل برنامه ریزی کنید

به احتمال زیاد در حین یک رویداد کارهای زیادی روی دستتان خواهد بود. با برنامه ریزی توییت­‌های مهم از پیش، احتمال کمتری دارد پست­ کردن جزییات مهم را فراموش کنید.

۳. اینفلوئنسرها را از قبل بشناسید

می­‌دانید چه کسی قرار است در رویداد شما شرکت کند؟ نام یوزر توییتر آن‌ها را از قبل جمع­‌آوری کنید تا بتوانید در رویداد آن‌ها را تگ کرده و رصد کنید. و با رصد اینفلوئنسرهایی که رویداد شما را لایو توییت می­‌کنند، می‌­توانید همکاری­‌های احتمالی با برند خود را شناسایی کنید.  

۴. محتوای متنوعی پست کنید

برای مخاطبان خود بهترین تجربه ممکن را فراهم کنید. پست کردن محتوایی مانند موارد زیر را درنظر بگیرید:
  • نقل قول­‌هایی از ارائه­ دهندگان رویداد
  • پاسخگویی به پرسش و پاسخ
  • تصاویر و کلیپ­‌های پشت صحنه
  • ری­توییت شرکت‌ ­کنندگان
  • گزارش­ خنده­‌ دار یا آموزنده از رویداد

۵.کیفیت را فدا نکنید

اگرچه زمان ممکن است سریع بگذرد، بجای اینکه همیشه به فکر سرعت باشید تمرکز خود را بر ارائه پست‌­های با کیفیت و محتوای دقیق بگذارید. توییت­‌های شما باید احساس تجربه همزمان رویداد را به مخاطب منتقل کنند نه اینکه صرفا رویداد را برای آن‌ها پخش کنند.