بستنی

2 سال پیش
بستنی

ریشه دسرهای یخ زده مانند بستنی ناشناخته است، اگرچه چندین افسانه تکراری در اوایل هزاره سوم پیش از میلاد مسیح در چین باستان وجود دارند. طبق یکی از افسانه‌های قدیمی، امپراتور روم نرون از کوهستان آپنینی یخ جمع‌آوری کرده بود تا اولین سربی مخلوط با عسل و شراب را تولید کند. افسانه‌های دیگر می‌گویند که بستنی در امپراتوری مغول سرچشمه گرفت و اولین بار در طول گسترش آن به چین گسترش یافت.

بستنی محصول خوراکی و جذاب تابستانه که در تمام جهان بدون استثنا تولید و مصرف می شود

این دسر منجمد جذاب به انواع روش های خانگی و صنعتی تولید و در سطح جهان عرضه می شود در کشور ما ایران نیز شرکت های مختلفی از قبیل میهن ، دومینو ، دایتی ، پاک ، برنارد و.... بصورت صنعتی این محصول را تولید کرده و به پخش آن مشغول هستنند ما در تیم تگ ماینر با استفاده از دریافت دیتای شبکه های اجتماعی و تحلیل و آنالیز آن توسط هوش مصنوعی تحلیل و آنالیزی دقیق از بازار هدف و مشتریان این محصول به علاقمندان و تولید کنندگان ارائه می دهد.

 

آمار های عددی:

باتوجه به آمار های عددی دریافت شده و توجه به آمار ریچ محتوا ها به این نتیجه می رسیم که بازده و بازخورد محتوا های تولید شده در این حوزه بسیار بالا بوده و نیازی نیست شرکت های تولید کننده زحمت چندانی در وایرال کردن محتوا خود بکشند از طرفی این آمار به معنای آن است که اگر صفحه رسمی برند ها بازخورد و وایرال کمی دارد مشکل از میزان بازار هدف یا عدم تعامل مخاطبین در این حوزه کاری نیست بلکه به معنای ضعف مدیریت صفحه وعدم کیفیت تولید محتوا و مسائلی از این قبیل است.

همچنین می توان با توجه به آمار تعامل تخمینی میزان تعامل را بصورت تخمینی محاسبه کرد و انتظار خود از میزان تعامل و نشر محتوا و اثر گذاری کمپین را با واقعیت متناسب کرد و از دل سردی و نتیجه گیری های اشتباه درباره موفقیت و یا عدم موفقیت کمپین ها جلوگیری کرد. برای مثال اوج تعامل در صنعت بستنی در 5000 هزار پست دریافتی 7813 هزار تعامل است ولی شما انتظار 20000 هزار تعامل را دارید!! 

 

 

نمودار زمانی فعالیت:

این نمودار نشان دهنده میزان فعالیت کاربران در موضوع بستنی است همانطور که در نمودار قبلی اشاره شد بازده و بازخورد محتوا های تولید شده در این حوزه بسیار بالا است پس در نتیجه محتوای تولید شده در این حوزه نیز بسیار است چه افرادی که هدفمند و برای آموزش یا فروش در این حوزه تولید محتوا می کنند چه افرادی که بصورت تقلبی و فیک با استفاده از هشتگ های مختص این حوزه قصد افزایش بازدید محتوا خود را دارند.

در نتیجه برند ها و افرادی که قصد فعالیت در این حوزه کاری را دارند و اهداف مختلفی از قبیل برندینگ ، فروش و..... را در این حوزه پیگیری می کنند باید به نکاتی از قبیل محتوای متنی قوی ، تصاویر با کیفیت ، ساعت بارگزاری مناسب محتوا و .... توجه ویژای داشته باشند تا محتوای آن ها به بهترین وجه انتشار پیدا کرده و بالا ترین آورده را برای آن ها داشته باشد.

همچنین از این نمودار می توان استفاده کرد و در سرچ های عمقی تر با تعداد سرچ بالاتر متوجه کمپین های مختلف در حال اجرا در این حوزه کاری شد و از طرفی با سرچ هشتگ یا کلید واژه رقبا متوجه تعداد کمپین های انجام شده همچنین قوت و ضعف کمپین های آن شد