چگونه درسال ۲۰۲۰ در توییتر تایید شویم(قسمت دوم)
3 سال پیش
لینک خود را انتخاب کنید
از شما درخواست میشود تا حداکثر ۵ لینک برای تقویت ارائهی خود وارد کنید. اگرچه توییتر تنها اجازه ثبت ۲ لینک را به شما میدهد، بهتر است پنج لینک را وارد کنید. لینک هایی که به اشتراک میگذارید به توییتر نشان میدهد که شما (یا شریکتان) چقدربی نظیر هستید. هرچقدر میتوانید منشنهای مثبت از خود یا کسبوکارتان را، تا حد ممکن از منابع معتبر، به اشتراک بگذارید. این منشنها شامل موارد زیر میشوند:جوایز
بازخوردهایی که از نشریات مهم دریافت کرده اید
ذکر شدن نامتان در وبسایت ها یا نشریات مهم
صفحهی پدیدآورنده در وبسایت ها یا نشریات مهم
سخنرانی در همایش
چگونه شانس خود را در بدست آوردن تاییدیه توییتر افزایش دهید؟
اعتبار خود را در توییتر افزایش دهید و در توییتر اعتمادسازی کنید. چند نکته برای شروع کارتان:پروفایل خود را بهینه کنید
مطمئن شوید که پروفایلتان بروز باشد و برندتان را به خوبی تبلیغ کنید.چرا؟ چون کاربران توییتر شما را بلافاصله میشناسند. تا نشان دهید در حیطه خود چقدر منحصربفرد هستید. تا توییتر بتواند هویت و اعتبار شما را تایید کند و مهم تر از همه، اگر خود را جدی نگیرید کاربران نیز شما را جدی نمیگیرند. همچنین توییتر. چند راه برای بهبود پروفایل توییتر:تصویر و برند اکانت خود را آپدیت کنید
عکس پروفایل و پس زمینه خود را با عکسهای باکیفیت و مناسب آپدیت کنید. میتوانید از عکس رسمی خود یا لوگوی شخصی برند یا کسبوکارتان استفاده کنید. مطمئن شوید که تصویرتان به چشم بیاید و نمایانگر برند یا کسبوکارتان باشد.یک نام کاربری منحصربفرد اضافه کنید
یک نام کاربری خاص برای خود یا برندتان در توییتر انتخاب کنید. بهترین کار این است که از یک نام کاربری یکسان در شبکههای اجتماعی مختلف استفاده کنید.بیوی توییتر خود را اصلاح کنید
بیو شما باید به روشنی هدف پروفایل یا خدمات و ماموریت برند شما را نشان دهد.اطلاعات تماس خود را اضافه کنید
آدرس مکانی و شماره تلفن معتبر خود را وارد کنید. نگران نباشید، شماره تلفن شما به طورعمومی نشان داده نمیشود. میتوانید رایگان از توییتر برای تبلیغ استفاده کنید. URL بلاگ یا وبسایت خود را وارد کنید تا کاربران بتوانند به کسبوکار شما دسترسی داشته باشند را هم اضافه کنید.فعال باشید
مطمئن شوید که پروفایل توییتر شما پیوسته با توییت محتوای اورجینال و تعامل با مخاطبان فعال بماند. اگرچه به اشتراک گذاری کسبوکارتان کار خوبی است، برای ساختن شهرت خود در توییتر، ضروری است که محتوای مرتبط، جذاب و بهنگام از دیگر منابع معتبر به اشتراک بگذارید. میتوانید شوخیهای مرتبط ولی نه چندان جدی، نصیحتهای خوب، مقالات مرتبط، یا حتی تحقیقات اورجینال که به حیطه موردعلاقه شما مرتبط است به اشتراک بگذارید. بعلاوه: به منشنهای خود پاسخ دهید. مطمئن شوید که در راس تمام مکالمات مربوط به برند خود بمانید.از یک ابزار آنالیز توییتر مانند تگ ماینر استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند فالوئرهایتان را بهتر بشناسید، بدانید چه زمانهایی فعال ترند و چه محتوایی برآنها اثرگذارتر است و خیلی بیشتر.جواب میدهد.بهتر است که در ارتباط با مخاطبتان فعال و مؤثر دیده شوید مطمئن شوید که توییتر متوجه شود که مخاطبان شما درباره تاثیر عمومی شما اهمیت میدهند. درنتیجه کار شما در متقاعد کردن توییتر به دانستن ارزشمندی شما برای دریافت تیک آبی راحت تر میشود. بنابراین همیشه محتوای ارزشمند تهیه و به طور پیوسته و پی در پی با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید. اگر زمان برای تهیه آنها ندارید، ابزارهای تولید محتوای ارزشمندی وجود دارند که کار را برای شما آسان تر میکنند.در بیوی خود دیگر اکانتهای تاییدشده را لینک کنید
یک راه عالی دیگر برای بدست آوردن اعتبار مجازی، منشن کردن دیگر اکانتهای تاییدشده و مرتبط در بیوی توییتر است. به طرفداران خود نشان دهید که با چه افراد یا برندهای مهمی در توییتر میگردید. این ترفند همچنین کمک میکند فالوئرهای بیشتری جذب کنید. اگر شخص حقیقی هستید میتوانید کارفرمای فعلی یا پیشین خود را منشن کنید یا ارتباطاتی که با دیگر کاربران دارید مانند همسر، شرکای اقتصادی، اینفلوئنسرها و غیره. برای شرکتها، شرکت مادر یا افراد مؤسس خود را منشن کنید.جزییات و اعداد به بیوی خود اضافه کنید
از تبلیغ خود در بیو خجالت نکشید. دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دهید. چند ایده برای شما:- صادرات کلان
- بزرگترین در خاورمیانه
- اولین در کشور
- با ۲۵ سال سابقه