چگونه درسال ۲۰۲۰ در توییتر تایید شویم(قسمت دوم)

3 سال پیش
چگونه درسال ۲۰۲۰ در توییتر تایید شویم(قسمت دوم)
 

 لینک خود را انتخاب کنید

  از شما درخواست می‌شود تا حداکثر ۵ لینک برای تقویت ارائه­‌ی خود وارد کنید. اگرچه توییتر تنها اجازه ثبت ۲ لینک را به شما می‌­دهد، بهتر است پنج لینک را وارد کنید.   لینک هایی که به اشتراک می­‌گذارید به توییتر نشان می‌­دهد که شما (یا شریک­تان) چقدربی نظیر هستید. هرچقدر می‌­توانید منشن‌­های مثبت از خود یا کسب‌­وکارتان را، تا حد ممکن از منابع معتبر، به اشتراک بگذارید. این منشن‌­ها شامل موارد زیر می­‌شوند:
جوایز
بازخوردهایی که از نشریات مهم دریافت کرده اید
ذکر شدن نام­تان در وبسایت ها یا نشریات مهم
صفحه­‌ی پدیدآورنده در وبسایت ها یا نشریات مهم
سخنرانی در همایش
 

چگونه شانس خود را در بدست آوردن تاییدیه توییتر افزایش دهید؟

  اعتبار خود را در توییتر افزایش ­‌دهید و در توییتر اعتمادسازی کنید. چند نکته برای شروع کارتان:  

پروفایل خود را بهینه کنید

  مطمئن شوید که پروفایل­تان بروز باشد و برندتان را به خوبی تبلیغ کنید.چرا؟   چون کاربران توییتر شما را بلافاصله می‌­شناسند. تا نشان دهید در حیطه خود چقدر منحصربفرد هستید. تا توییتر بتواند هویت و اعتبار شما را تایید کند و مهم تر از همه، اگر خود را جدی نگیرید کاربران نیز شما را جدی نمی­‌گیرند. همچنین توییتر.   چند راه برای بهبود پروفایل توییتر:  

تصویر و برند اکانت خود را آپدیت کنید

عکس پروفایل و پس زمینه خود را با عکس­‌های باکیفیت و مناسب آپدیت کنید. می­‌توانید از عکس رسمی خود یا لوگوی شخصی برند یا کسب­‌‎وکارتان استفاده کنید. مطمئن شوید که تصویرتان به چشم بیاید و نمایانگر برند یا کسب­‌وکارتان باشد.

 یک نام کاربری منحصربفرد اضافه کنید

یک نام کاربری خاص برای خود یا برندتان در توییتر انتخاب کنید. بهترین کار این است که از یک نام کاربری یکسان در شبکه­‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید.  

بیوی توییتر خود را اصلاح کنید

بیو شما باید به روشنی هدف پروفایل یا خدمات و ماموریت برند شما را نشان دهد.  

اطلاعات تماس خود را اضافه کنید

آدرس مکانی و شماره تلفن معتبر خود را وارد کنید. نگران نباشید، شماره تلفن شما به طورعمومی نشان داده نمی­‌شود. می‌­توانید رایگان از توییتر برای تبلیغ استفاده کنید. URL بلاگ یا وبسایت خود را وارد کنید تا کاربران بتوانند به کسب‌­وکار شما دسترسی داشته باشند را هم اضافه کنید.  

 فعال باشید

مطمئن شوید که پروفایل توییتر شما پیوسته با توییت محتوای اورجینال و تعامل با مخاطبان فعال بماند.   اگرچه به اشتراک گذاری کسب‌­وکارتان کار خوبی است، برای ساختن شهرت خود در توییتر، ضروری است که محتوای مرتبط، جذاب و بهنگام از دیگر منابع معتبر به اشتراک بگذارید. می­توانید شوخی­‌های مرتبط ولی نه چندان جدی، نصیحت‌­های خوب، مقالات مرتبط، یا حتی تحقیقات اورجینال که به حیطه موردعلاقه شما مرتبط است به اشتراک بگذارید. بعلاوه: به منشن­‌های خود پاسخ دهید. مطمئن شوید که در راس تمام مکالمات مربوط به برند خود بمانید.از یک ابزار آنالیز توییتر مانند تگ ماینر‌ استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌­کند فالوئرهایتان را بهتر بشناسید، بدانید چه زمان­‌هایی فعال ترند و چه محتوایی برآن‌ها اثرگذارتر است و خیلی بیشتر.جواب می­‌دهد.بهتر است که در ارتباط با مخاطبتان فعال و مؤثر دیده شوید   مطمئن شوید که توییتر متوجه شود که مخاطبان شما درباره تاثیر عمومی شما اهمیت می­دهند. درنتیجه کار شما در متقاعد کردن توییتر به دانستن ارزشمندی شما برای دریافت تیک آبی راحت تر می­‌شود. بنابراین همیشه محتوای ارزشمند تهیه و به طور پیوسته و پی در پی با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید. اگر زمان برای تهیه آن‌ها ندارید، ابزارهای تولید محتوای ارزشمندی وجود دارند که کار را برای شما آسان تر می‌­کنند.  

در بیوی خود دیگر اکانت‌­های تاییدشده را لینک کنید

  یک راه عالی دیگر برای بدست آوردن اعتبار مجازی، منشن کردن دیگر اکانت‌­های تاییدشده و مرتبط در بیوی توییتر است. به طرفداران خود نشان دهید که با چه افراد یا برندهای مهمی در توییتر می­‌گردید. این ترفند همچنین کمک می­‌کند فالوئرهای بیشتری جذب کنید. اگر شخص حقیقی هستید می‌­توانید کارفرمای فعلی یا پیشین خود را منشن کنید یا ارتباطاتی که با دیگر کاربران دارید مانند همسر، شرکای اقتصادی، اینفلوئنسرها و غیره. برای شرکت‎­ها، شرکت مادر یا افراد مؤسس خود را منشن کنید.  

جزییات و اعداد به بیوی خود اضافه کنید

  از تبلیغ خود در بیو خجالت نکشید. دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دهید. چند ایده برای شما:    
  • صادرات کلان
  • بزرگترین در خاورمیانه
  • اولین در کشور
  • با ۲۵ سال سابقه

آدرس واقعی خود را نشان دهید

  اگرچه ممکن است بخواهید خلاقیت به خرج دهید و لوکیشن خود را «سیاره زمین» وارد کنید، نشان دادن آدرس دقیق خود به توییتر در تایید کسب‌­وکار شما کمک می­‌کند. به توییتر کمک می­‌کند فعالیت شما خارج از دنیای مجازی را درک کند.   نشان دادن موقعیت دقیق‌­تان به ایجاد رابطه‌­های واقعی با دیگر کاربران توییتر که با مکان زندگی، کار یا تفریح شما مرتبط هستند کمک می­‌کند.  

با رهبران حیطه کاری خود ارتباط برقرار کنید

  با پیشگامان حیطه کاری خود در توییتر به تعامل بپردازید. می‌­توانید یک گپ دوستانه برقرار کنید، از آنها سوال­‌های تامل برانگیز بپرسید، یا تنها محتوای آن‌ها را به اشتراک بگذارید. برندی که از تعامل با افراد مهم در حیطه کاری خود باکی ندارد به عنوان برندی معتبر و قابل اعتماد تصور می‌­شود.  

همکاران خود را تبلیغ کنید

  مردم عاشق دیدن محبت در فضای مجازی هستند. وقتی کار خوب افراد و برندهای دیگر را می­بینید، آن‌ها را تشویق کنید و محتوایشان را به اشتراک بگذارید. پروفایل­‌های دیگر را فالو کنید و اکانت‌­هایی را که فکر می‌­کنید برای فالوئرهایتان مفید اند پیشنهاد کنید. بنویسید چرا این اکانت­‌ها برایتان جذاب هستند.  

 داستان خود را به صورت بصری بیان کنید

  تصاویر بیشتر از متن به دل مردم مینشیند. به گفته Kissmetrics، توییت­‌های عکس دار ۱۸٪ کلیک، ۸۹٪ گزینه موردعلاقه و ۱۵۰٪ ری­توییت بیشتری دریافت می­‌کنند.   از قدرت تصاویر استفاده و از آن‌ها برای گفتن داستان خود استفاده کنید و طرفداران توییتر خود را متعهد و علاقه­‌مند نگه دارید.   شکی وجود ندارد که داشتن نشان تاییدیه توییتر مزیت بزرگی برای افراد و برندهاست.   .