۱۱ ابزار برتر برنامه ریزی برای کسب وکارها (قسمت اول)

3 سال پیش
۱۱ ابزار برتر برنامه ریزی برای کسب وکارها (قسمت اول)
وقتی برند خود یا کارفرمای تان در شبکه های مجازی را مدیریت می‌­کنید، لیست بلندبالایی از ابزارها وجود دارند که به آن‌ها نیاز پیدا می­‌کنید، از ابزارهای تولید محتوا و رصد شبکه­‌های اجتماعی گرفته تا ابزارهای برنامه ریزی و غیره....
با وجود گزینه­‌های زیاد، چگونه باید بهترین ابزارها را برای نیازها و برند خود انتخاب کنید؟ جهت پیدا کردن بهترین ابزارهای برنامه ریزی شبکه­‌های اجتماعی برای برندتان، ما لیستی از ۱۱ ابزار برتر پیشنهادی برای برنامه­‌ریزی و پست خودکار محتوای‌تان فراهم کرده ایم.
 
۱۱ ابزار برتر زمان­بندی شبکه­‌های اجتماعی
  1. Sprout Social
  2. Buffer
  3. Agorapulse
  4. HeyOrca
  5. MeetEdgar
  6. Oktopost
  7. Later
  8. CoSchedule
  9. Planable
  10. Sked Social
  11. Hootsuite
 

حال سوال اینجاست اصلا چرا به یک ابزار زمان­ بندی شبکه­ های اجتماعی نیاز دارید؟

  کارهای زیادی وجود دارند که مدیر شبکه­ های اجتماعی باید به آن ها رسیدگی کند به همین خاطر نیاز به یک ابزار زمان­بندی شبکه­ های اجتماعی دارید تا کمک تان کند محتوا را به صورت گروهی تولید و زمان­بندی کنید، تا همچنین بتوانید بر رصد، آنالیز و خدمات مشتریان و غیره تمرکز کنید. و به کارهای دیگر خود نیز برسید ابزارهای زمان­بندی برای تنظیم برنامه محتوای شبکه­‌های اجتماعی و تضمین سودده بودن تقویم محتوای شما مفید هستند. الگوها و تم­های خود را طراحی کنید و همه چیز را با ابزار زمان­بندی خود زیرنظر داشته باشید. کارآمدی وظایف روزانه و فرایند مدیریت شبکه­ های اجتماعی خود را با استفاده از یک ابزار زمان­بندی بهبود دهید.

۱۱ ابزار برتر زمان­بندی شبکه­ های اجتماعی

حالا که دلیل اهمیت ابزارهای زمان­بندی را برای طبقه­ بندی محتوای شبکه­ های اجتماعی خود می­‌دانید، زمان این است که به علت اصلی نوشتن این مطلب برسیم  یادگیری بیشتر درمورد ۱۱ ابزار برتر زمان­بندی انتخابی ما برای تیم­‌ها و مدیرهای اجتماعی. هریک از این ابزارها مجموعه متفاوتی از امکانات را با قیمت­‌های متفاوت در اختیار شما می­‌گذارند، که می­‌توانید از میان آن‌ها گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.



Sprout Social.1

Sprout social یک ابزار مدیریت شبکه­ اجتماعی معروف است که شامل برنامه ریز رسانه­‌ی آن‌ها نیز می­‌شود. اگرچه این ابزار رایگان نیست، اما ویژگی‌­های فراوان  این مورد را جبران می­‌کند. Sprout Social یک تقویم برنامه ریزی شبکه های اجتماعی است که علاوه بر آن ابزاری برای پیدا کردن زمان مناسب پست کردن در پلتفرم­‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و یوتیوب دارد. Sprout یک دوره عضویت رایگان نیز به شما ارايه می­‌دهد تا امکانات آن‌ها را تجربه کنید و بفهمید که برای برند شما مناسب است یا خیر
قیمت: خدمات آن‌ها از ۹۹دلار برای یک ماه و هرکاربر شروع می­‌شود



Buffer.2

Buffer یک ابزار مدیریت شبکه­‌های اجتماعی دیگر است که سال ها سابقه دارد، از یک ابزار انتشار کوچک با پیشنهادات محتوای منتخب شروع کردند، ولی ویژگی های بیشتر و بیشتری اضافه کردند تا به یک نرم افزار شبکه اجتماعی تمام عیار تبدیل شدند. شما می‌­توانید از buffer برای برنامه ریزی و آنالیز محتوا، برنامه ریزی استور‌ی­ های اینستاگرام، تولید فید قابل‌ خرید،اضافه کردن تگ به پست‌­ها و غیره استفاده کنید. Buffer دو گزینه متفاوت برای خدمات ماهانه پیشنهاد می­‌دهد - Buffer Publish and Buffer Analyze – یا گزینه ثبت نام برای هردو به مبلغ ۸۵دلار. بسته به نیازهایتان می‌­توانید نگاهی به گزینه های آن‌ها بیاندازید و حتی یک دوره رایگان ۱۴ روزه برای امتحان کردن قابلیت­‌های ویژه آن ها بگیرید.
قیمت: خدمات buffer‌ از ماهی ۱۵ دلار شروع می­‌شوند



Agorapulse.3

یک ابزار مفید دیگر AgoraPulse است که ویژگی هایی مانند برنامه ریزی محتوا، تهیه گزارش و تعامل با فالوئرها و.. ارائه می­‌دهد. AgoraPulse همچنین برای کارهای تیمی بسیار خوب است. به شما اجازه تولید محتوا و گرفتن تاییدیه از رهبران گروه قبل از پست کردن آن ها در پیج برندتان را می‌­دهد.AgoraPulse همچنین به برند شما قدرت رصد هشتگ‌­ها و مکالمات را مستقیما از طریق پلتفرم مدیریت مجازی­ می­‌دهد.

قیمت:خدمات AgoraPulse از ماهی ۷۹ دلار شروع می­‌‎شود.





 HeyOrca.4

HeyOrca ابزاری عالی برای مدیریت، طرح و برنامه ریزی محتوای شما در یک مکان می‌­باشد. شما همچنین دسترسی به تقویم آسانی خواهید داشت که به شما اجازه دیدن نسخه  آزمایشی محتوای اجتماعی‌­تان قبل از پست شدن را می‌­دهد.این ابزار بیشتر بر تقویم محتوای شبکه های اجتماعی متمرکز است که به شما پلتفرم، زمان و نوع محتوایی که می­‌خواهید پست کنید را نشان می­‌دهد. درواقع، مدل قیمت گذاری آن‌ها نیز همین تمرکز را دارد، و از شما بابت هر تقویم شبکه اجتماعی با پشتیبانی اکانت، کاربران و پیش­نمایش بی­نهایت پول می­‌گیرد.
قیمت: خدمات HeyOrca از ماهی ۹۹دلار شروع می‌­شود.



MeetEdgar.5

MeetEdgar خود را یک ابزار برنامه ریزی و اتوماسیون شبکه‌­های اجتماعی می‌­داند که به شرکت‌­ها قابلیت صرفه جویی وقت در انجام دادن کارهای پیش افتاده شبکه­‌های اجتماعی را از طریق خودکارسازی آن ها می‌دهد. این ویژگی شامل نوشتن کپشن براساس نقل­ قول ها در مقالات، ری­پست کردن منظم پست­‌های برنامه ریزی شده‌­ی قدیمی و وارد کردن خوکار محتواهای تازه منتشر شده ای که باید در شبکه‌­های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. اگر می­‌خواهید برای نظارت بر تولید محتوای شبکه های اجتماعی کمک بیشتری داشته باشید این ابزار ممکن است بهترین انتخاب نباشد، اما اگر به دنبال ابزاری برای آسان­‌ سازی و خودکارسازی تولید محتوا هستید، MeetEdgar انتخاب خوبی است.
قیمت:خدمات این ابزار از ماهی ۱۹ دلار برای مدل پایه شروع و تا ماهی ۴۹ دلار برای امکانات کامل است