۱۱ ابزار برتر برنامه ریزی برای کسب وکارها (قسمت دوم)

3 سال پیش
۱۱ ابزار برتر برنامه ریزی برای کسب وکارها (قسمت دوم)




Oktopost.6
OktoPost یک ابزار برنامه‌­ریزی شبکه های اجتماعی است که بیشتر بر صنعت B2B تمرکز دارد و به کسب‌وکارهای بزرگ برای مدیریت حضور بهترشان در عرصه آنلاین کمک می­‌کند.نه تنها OktoPost تعداد زیادی ویژگی­‌های مدیریت ارتباط مشتری (CRMs) مخصوص بازاریابی B2B دارد بلکه ویژگی­‌های دیگری مانند آنالیز،‌ رصد، انتشار محتوا و حتی نظارت اجتماعی برای مدیریت تیم‌­های جهانی دارد.تقویم انتشار شبکه­‌های اجتماعی OktoPost به شما دیدی جامع از تمام محتوای برنامه­‌ریزی شده­‌ی شما برای یک ماه می­‌دهد تا بتوانید به راحتی محتوای خود را جابجا، ویرایش، حذف یا به طور دستی منتشر کنید.OktoPost ابزاری مختص مشتریان b2b است که می­‌تواند پلتفرم مدیریت شبکه­‌های اجتماعی مفیدی برای این دسته از شرکت‌­ها باشد.
قیمت:خدمات این ابزار از ماهی ۱۹ دلار برای مدل پایه شروع و تا ماهی ۴۹ دلار برای امکانات کامل است.




Later.7
Later بیشتر از همه بر پلتفرم اینستاگرام تمرکز دارد، اگرچه به کاربران اجازه اتصال اکانت­‌های فیسبوک، توییتر و پینترست را نیز می­‌دهد. امکانات اینستاگرام آن‌ها شامل پیش­نمایش پیج شما، قراردادن لینک هدایت به وبسایت، بلاگ ویا محصولات در بیو،پیدا کردن و اشتراک گذاری محتوای تولیدشده توسط کاربر و همکاری با اینفلوئنسرهاست.ابزار برنامه‌­ریزی پینترست Later نیز افزونه بسیار خوبی برای این ابزار است.
قیمت: Later یک طرح رایگان ارائه می­‌دهد، اما طرح­‌های پرمیوم آن‌ها با پرداخت سالانه از ماهی تنها ۱۲.۵۰ دلار شروع می‌­شود.




CoSchedule.8
CoSchedule بسیار فراتر از یک ابزار برنامه ریزی شبکه­‌های اجتماعی است! همچنین ابزاری برای برنامه ریزی تقویم تحریریه بلاگ است که قابلیت تلفیق با وردپرس و انتشار خودکار محتوای شبکه­‌های اجتماعی و وبلاگ را دارد.این یک امکان عالی برای برندها و تیم‌­هایی است که می­‌خواهند تعداد ابزارهای مورد استفاده خود را کم کنند و بازاریابی هردوی شبکه­‌های اجتماعی و محتوای خود را در یک ابزار انجام دهند.محتوای شبکه­‌های اجتماعی و وبلاگ را هم‌زمان ایجاد کنید و کار خود را به عنوان یک مدیر شبکه­‌های اجتماعی یک‌پارچه کنید.
قیمت: طرح‌­های CoSchedule از ماهی ۱۴ دلار به ازای هرکاربر ایجاد می‌­شود.

Planable.9
Planable یک ابزار برنامه ریزی خوب دیگر است، که نیم نگاهی از وضعیت پست شما به هنگام انتشار در شبکه­های اجتماعی انتخابی شما نشان می‌­دهد.بعلاوه،تیم شما می­‌تواند قبل از تایید نهایی پست برای برنامه ریزی و ارسال خودکار، روی پست­‌ها درباره ویرایش‌­های مختلف تغییرات لازم را انجام دهند. محتوای خود را از شروع تا پایان با ابزار مدیریت شبکه‌­های اجتماعی Planable تولید کنید و آن‌ها را براساس دسته‌­بندی محتوا یا کمپین خود تگ گذاری کنید.Planable به شما اجازه استفاده رایگان تا ۵۰ پست را از پلتفرمش می­‌دهد، سپس برندها می­‌توانند از بین طرح­‌های عضویت گوناگون و اقتصادی آن‌ها استفاده کنند.
قیمت: Planable به کاربران خود یک طرح رایگان پیشنهاد می‌­دهد، اما طرح­‌های پرمیوم آن‌ها از ماهی ۳۳ دلار شروع می‌­شود.



Sked Social.10
Sked Social یک ابزار برنامه ریزی دیگر است که تمرکزش شدیدا بر مدیریت محتوای اینستاگرام می‌­باشد. آن‌ ها نیز با شبکه‌­های اجتماعی مختلف کار می­‌کند بنابراین کاربران می­‌توانند برای برنامه ریزی محتوا در اینستاگرام، فیسبوک و توییتر از همین یک ابزار استفاده کنند.امکانات مدیریت اینستاگرام Sked Social شامل برنامه ریزی و پست خودکار استوری، آنالیز، اضافه کردن لینک در بیو و یک برنامه­‌ریز تصویری است. ویژگی آخر به شما اجازه دیدن نگاهی اجمالی از پیج اکانت­تان قبل از انتشار را می‌دهد.
قیمت: Sked Social طرح رایگان ۷ روزه و سپس شروع طرح از ماهی ۲۵ دلار را دارد.




Hootsuite.11
Hootsuite ابزاری است که سال­‌هاست در ضمینه بازاریابی شبکه­‌های اجتماعی حاضر است، و خود را در طی این سال‌ها با نیازهای تیم‌­های شبکه اجتماعی تطابق داده است.کاربران Hootsuite  دسترسی به یک تقویم ماهانه دارند تا بتوانند محتوای خود را زمان­بندی کنند و مطمئن شوند که محتوای خود را در بهترین روز و زمان منتشر می‌­­کنند. این پلتفرم همچنین به مدیران دسترسی مستقیم به تمام پیام­‌ها از شبکه‌­های اجتماعی مختلف را می­‌دهد تا بتوانند ارتباط با مشتری را از یک مکان مدیریت کنند.تیم های شبکه­ اجتماعی می‌­توانند با یکدیگر بر روی تولید محتوا کار کنند، حتی از خانه و در سراسر جهان. رهبران تیم می‌­توانند تکالیف مختلفی به اعضا واگذار کنند و محتوا را قبل از انتشار تایید کنند.کاربران Hootsuite همچنین می­‌توانند در داشبورد خود بخشی متشکل از تماشای سریع نوتیفیکشن­‌های اخیر، فید کاربران و غیره برای مدیریت آسان جامعه­‌ی خود ایجاد کنند.
قیمت: طرح­‌های Hootsuite از ماهی ۳۹ دلار پس از طرح رایگان ۳۰ روزه شروع می­‌شود.




پیشنهاد ویژه: تگ ماینر اولین سامانه آنلاین رصد و تحلیل آنالیز کشور است.
این سایت بومی علاوه بر امنیت و تیم پشتیبانی قوی تقریبا تمامی قابلیت های سایت های مشابه خارجی را داراست علاوه بر آن دارای ابزار های رصد تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی است که می‌تواند شمارا در امر های مختلفی همچون (شناخت بازار،رصد رقبا،تحلیل بازار،شروع و رصد کمپین و....) یاری دهد و همه این ها با قیمتی و فوق العاده  پایین تر از سایت های خارجی است!!
همچنین در این سایت بومی کاربر اطمینان خاطراز تحویل گرفتن گزارش و پشتیبانی  گزارش را داراست در صورتی که در نمونه های خارجی هیچ تضمینی مبنی بر تحویل گرفتن گزارش و پشتیبانی سایت مورد نظر برای کاربران ایرانی وجود ندارد! همچنین می­‌توانید با  تگ‌ماینر به راحتی عمل‌کرد خود را رصد،و گزارش لحظه ای از اکانت‌­ها خود داشته باشید.تگ ماینر همچنین ابزاری عالی برای رصد عمل‌کرد هشتگ­‌های استفاده شده توسط اکانت تان است تا مشخص کنید که آیا از بهترین هشتگ­‌ها برای محتوایتان استفاده می­‌کنید یا می‌­توانید با هشتگ‌­های متفاوتی reach خود را افزایش دهید.این سایت بومی تعداد بی نهایت سرچ رایگان با عمق ده پست را برای تست و آزمایش کاربران خود قرار داده که در نوع خود بی همتا است!! و در ادامه برای رصد و تحلیل های تخصصی و دقیق تر شما قادر خواهید بود با هزینه ای بسیار ناچیز خدمات این سایت را خریداری کنید.
قیمت: تعرفه خدمات سایت تگ ماینر از 100 هزار تومان شروع می شود.