بهترین ابزارهای آنالیز احساسات در شبکههای اجتماعی(قسمت دوم)
3 سال پیش
![بهترین ابزارهای آنالیز احساسات در شبکههای اجتماعی(قسمت دوم)](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/Untitled-1.jpg)
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/7-mention-1024x653.png)
Mention.11
Mention یکی از محبوب ترین ابزارهای مدیریت و رصد شبکههای اجتماعی است. همچنین، ویژگی آنالیز احساسات آن به شما امکان جداکردن منشنها براساس منبع، زبان، کشور،کلمات کلیدی و امتیاز اینفلوئنسر را میدهد.نقطه قوت: Mention همچنین یک ابزار انتشار اجتماعی است، بنابراین میتوانید از آن برای مدیریت آنالیزها و برنامهریزی انتشار خود نیز استفاده کنید.
نقطه ضعف: متاسفانه، یکی از گران ترین ابزارهای آنالیز احساسات موجود است.
قیمت: آنالیز احساسات در طرحی با قیمت ماهیانه ۸۳ دلار ارائه میشود.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/16-mentionlytics-1024x668.png)
Mentionlytics.12
Mentionlytics یک ابزار رصد محبوبیت و شبکههای اجتماعی دیگر با ویژگیهای تقریبا استاندارد رصد است.نقطه قوت: علاوه بر ویژگی هوش مصنوعی آنها Mentionlytics به شما امکان ریپلای مستقیم به پستها در همان پلتفرم را میدهد. ابزار تشخیص احساسات آنها نیز از تمام زبانها پشتیبانی میکند.
نقطه ضعف: طبق گزارشهای کاربران آنها، رابط کاربری نرم افزار Mentionlytics بسیار قدیمی است.
قیمت: طرحهای آنها از ماهانه ۲۹ دلار شروع میشود.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/13-monkeylearn_sentiment-1024x476.png)
MonkeyLearn.13
MonkeyLearn یک مجموعهی داده نمایی و آنالیز متن است که الگوهای آنالیز احساسات اختصاصی برای هر پلتفرم ارائه میدهد.نقطه قوت: آنها از مدلهای آنالیز احساسات از قبل آموزش دیده استفاده میکنند، اما به شما امکان آموزش مدل سفارشی با دیتای مخصوص صنعت خودتان را نیز میدهند (بدون آنکه کد گذاری بلد باشید).
نقطه ضعف: MonkeyLearn یکم تنظیمات دستی تر دارد، به این صورت که باید دیتای خود را در یک گوگل شیت آپلود کنید یا پلتفرم آنها را از طریق API به دیتابیس خود متصل کنید. همچنین از یک ابزار رصد اجتماعی نیز بسیار گرانتر هستند
قیمت: طرحهای آنها از ماهانه ۵۰۰ دلار شروع میشود.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/14-open-text_sentiment-1024x609.png)
OpenText.14
OpenText به شما راهکارهای داده محور و مدیریت اطلاعاتی ارائه میدهد، که یکی از آنها داده کاوی و آنالیز محتواست.از این گذشته، از یک ابزار رصد معمولی فراتر میرود و به شما امکان آنالیز محتوای متنی از فایلهای شخصی، ایمیلها، شبکههای اجتماعی، صفحات وب و غیره را میدهد.نقطه قوت: اگر نیاز به یک ابزار قدرتمند داده کاوی دارید، ابزاری پرجزییات تر از OpenText پیدا نمیکنید.
نقطه ضعف: این برنامه یک ابزار در سطح شرکتهای بزرگ است که در دسترس اکثر بازاریابان نخواهد بود.
قیمت: OpenText قیمتهای پلتفرم سرمایه گذاری خود را عمومی نمیکند، که شامل ویژگیهای آنالیز محتوا و داده کاوی آنها میشود.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/15-rapidminer_sentiment-1024x610.png)
Rapidminer.15
RapidMinerیک ابزار متن کاوی دیگر است که به شما امکان رصد احساسات از اطلاعات به دست آمده در شبکه اجتماعی، بررسی آنلاین، رونوشتهای مرکز تماس و غیره را میدهد.نقطه قوت: این پلتفرم امکان تشخیص جعل را با گشتن به دنبال ناهنجاریها در متنهای نوشتهشده و صوت را دارد.
نقطه ضعف: اگرچه RapidMiner ابزارهای دیتای زیادی دارد، اما جهت استفاده عادی برای رصد احساسات اجتماعی بصرفه نیست.
قیمت: طرحهای RapidMiner از ۲۵۰۰ دلار شروع میشوند اما آنها یک نسخه رایگان از نرم افزارشان را ارائه میدهند که ویژگیهای بسیار کمتری دارد.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/16-repustate_sentiment-1024x610.png)
Repustate.16
Repustate یک ابزار آنالیز احساسات قدرتمند است که امکاناتی از قبیل آنالیز احساسات موضوع، آنالیز احساسات مؤلف محور و داشبورد دیتا را ارائه میدهد.همچنین، این پلتفرم میتواند احساسات اطلاعات مشتری، اطلاعات کارمندان، یا هر پلتفرم دیگری را بدست آورد،البته زمانی که اطلاعات را به API آنها وصل کنید.نقطه قوت: امکانات چندزبانه دارد، و امکان وارد کردن عبارات عامیانه و معانی جایگزین را در AI خود میدهد.
نقطه ضعف: چون Repustate تنها یک ابزار آنالیز احساسات است، بسیاری از امکانات رصد شبکههای اجتماعی ابزارهای دیگر این لیست را به شما نمیدهد.
قیمت: طرحهای Repustate از ماهانه ۲۹۹ شروع میشود اما قیمتها براساس نیازهای شما تغییر میکند.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/17-social-searcher_sentiment-1024x611.png)
Social Searcher.17
Social Searcher یک ابزار رصد بسیار ابتدایی است، که امکاناتی از قبیل، رصد منشنها، شناسایی زبان، آنالیز داده و آنالیز احساسات ارائه میدهد.نقطه قوت: درمقایسه با دیگر گزینهها بسیار اقتصادی است.
نقطه ضعف:اقتصادی بودن آن بی دلیل نیست، به این صورت که تنها امکانات رصد ابتدایی را دارا است.
قیمت: طرحهای آن از رایگان تا ماهانه ۱۹.۴۹ دلار هستند.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/25-socialbakers-1024x536.png)
Socialbakers.18
Socialbakers یک پلتفرم جامع بازاریابی شبکههای اجتماعی است که امکاناتی مانند مدیریت شبکههای اجتماعی، سنجش، تحقیق، گزارشدهی، پرونده مشتریان، بازاریابی اینفلوئنسر، و ابزارهای رصد دارد. به علاوه، ویژگی آنالیز احساسات را در چندین کانال آنلاین ارائه میدهد.نقطه قوت: آنها ظرفیتهای همکاری و تیمی تحسین برانگیزی دارند.
نقطه ضعف: چون Socialbakers ابزاری جامع است، اگر تنها به دنبال آنالیز احساسات یا ظرفیتهای رصد اجتماعی هستید برای شما به صرفه نیست.
قیمت: شروع طرحهای ماهانه از ۲۰۰ دلار.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/27-statusbrew-1024x548.png)
Statusbrew.19
Statusbrew یک ابزار جامع دیگر برای فعالیت اجتماعی میباشد که امکاناتی مانند مدیریت شبکههای اجتماعی، رصد، آنالیز داده و قسمت مشتری مداری ارائه میدهد.نقطعه قوت: این پلتفرم ویژگیهای مفید زیادی برای تیمهای بازاریابی دارد، از جمله مدیریت روند کاری، ارجاع مکالمات خودکار، مدیریت کمپین.
نقطعه ضعف: امکانات آنالیز احساسات آن تنها در طرحهای Professional و Enterprise در دسترس هستند.
قیمت: ماهانه ۴۹۹ دلار برای طرح Professional که شامل آنالیز احساسات هم میشود.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/20-quick-search-talkwalker_sentiment-1024x517.png)
Quick Search by Talkwalker.20
Quick Search by Talkwalker یک موتور قدرتمند جستجوی شبکههای اجتماعی است که به شما امکان رصد شاخصهای کلیدی عملکردی (KPI) مانند engagement، مقدار منشنها، احساسات، دموگرافی و جغرافیا را میدهد.نقطعه قوت: Quick Search امکانات ایده پردازی محتوایی دارد که به شما امکان شناسایی تمهای ترندشده، موضوعات و اموجیهای محبوب در میان مخاطبانتان را میدهد. مانند Brandwatch، آنها هم امکانات تشخیص ویدئو و عکس ارائه میدهند.
نقطه ضعف: امکانات قدرتمند Talkwalker قیمت بسیار بالایی دارند.
قیمت: ۹۶۰۰ دلار سالانه (۸۰۰دلار در ماه)
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/02/Keyhole-Top-25-Social-Media-Monitoring-Tools-Union-Metrics-1024x542.png)
Union Metrics.21
Union Metrics ابزار آنالیز شبکههای اجتماعی است که امکاناتی مانند رصد آنی منشنها، آنالیز احساسات و بینشهای مفیدی مانند بهترین زمان برای پست محتوا ارائه میدهد.نقطه قوت: همانطور که از نامش پیداست، Union Metrics حجم عظیمی از ابزارهای سنجش شبکههای اجتماعی و داشبوردهای جذاب دارد.
نقطه ضعف: ویژگی آنالیز احساسات تنها در طرحهای رده بالا و گران قیمت آنها موجود است.
قیمت: ماهانه ۱۹۹ دلار برای طرح ردهی تیم بازاریابی آنها.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2021/01/3.jpg)
22.tagminer
tagminer اولین موتور قدرتمند آنلاین جستجوی شبکههای اجتماعی در ایران است که به شما امکان رصد شاخصهای کلیدی عملکردی (KPI) مانند engagement،بهترین زمان برای پست محتوا،رصد محبوبیت برند، اینفلوئنسرها، ترندها، کمپینها ، احساسات، دموگرافی و جغرافیا و ........ را میدهد.علاوه بر آن به علت شرایط تحریم ممکن است ابزار های خارجی به شما خدمات ارائه نکنند و یا بعد از پرداخت هزینه پاسخگو نباشند ولی به علت بومی بودن این ابزار این مشکل ها در این مورد مطرح نمی باشند
نقطعه قوت: این پلتفرم ویژگیهای مفید زیادی برای تیمهای بازاریابی و کسب کار ها دارد،و باتوجه به بومی بودن این ابزار پشتیبانی بهتری برای کاربران ایرانی دارد همچنین در دیگر ابزارها قیمت ها به دلار است ولی می توانید خدمات این ابزار را با پول رایج کشورخرید کنید همچنین درمقایسه با دیگر گزینهها بسیار اقتصادی است.
نقطه ضعف: tagminer یک ابزار متمرکز بر پایش برند و شبکههای اجتماعی است، بنابراین بعضی از امکانات متن کاوی عمیق دیگر ابزارهای ارائه نمیدهد امکاناتی که برای اکثریت بازاریابان ضروری نیستند.
قیمت:هزینه خدماتtagminer بعد از یک دوره رایگان از 4 دلار شروع می شود همچنین قابلیت شخصی سازی خدمات و درنتیجه هزینه متغییر را نیز داراست.
همین الان شروع کنید!