آخرین تغییرات بروزرسانی اینستاگرام 2021

2 سال پیش
آخرین تغییرات بروزرسانی اینستاگرام 2021

اینستاگرام در بروز رسانی اخیر خود دو ویژگی یا قابلیت جدید به اپلیکیشن موبایلی خود اضافه کرده که در این وبلاگ به بررسی آن می پردازیم:

 

اضافه شدن قابلیت لایک کردن در استوری

از این پس کاربران می توانند استوری های یک دیگر را لایک کنند و به تعامل با یک دیگر بپردازند 

پست گذاشتن در حساب های مختلف آیا تا کنون برایتان پیش آمده که زمان زیادی را صرف ویرایش عکس، نوشتن زیرنویس و هشتگ کرده اید، و سپس متوجه شوید که در حساب دیگری هستید؟ اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود این مشکل را برطرف کرد. دیگر مهم نیست که در کدام حساب آنلاین هستید! زیرا به راحتی می توانید پستی را که می خواهید ارسال کنید به حساب های دیگر خود منتقل کنید. با استفاده از این ویژگی مهم، می توانید پست هایتان را همزمان به چندین حساب ارسال کنید. این ویژگی برای کسانی که چندین صفحه برای کسب و کار خود دارند واقعاً خوب است. بدون اتلاف وقت و انرژی بیشتر، آنها می توانند یک پست را در چندین صفحه منتشر کرده و از مزایای آن استفاده کنند.

 

پست گذاشتن دوطرفه 

در این قابلیت دو پیج به صورتی مشارکتی و همکاری می توانند یک محتوا را انتشار داده امکان حذف تعداد لایک از زیر پست ها در این قابلیت کاربران می توانند به دلخواه انتخاب کنند می خواهند لایک های پست شان دیده شود یا خیر 

 

داشبورد حرفه ای (Professional Dashboard) 

این ویژگی که جز امکانات آخرین به روزرسانی اینستا در ژانویه 2021 بود به شما این امکان را می‌دهد تا عمل‌کرد خود در این شبکه اجتماعی را با کمک ابزارهای حرفه‌ای ردیابی کنید برای مثال می‌توانید ببینید مخاطبین شما بیشتر در چه زمانی فعال هستند تا در همان زمان‌ها پست ارسال کنید.در این قسمت بخش‌های مختلفی برای ردیابی فعالیت شما وجود دارد. مثلا بخش Stay Informed که در آن می‌توانید با نکات مهمی که سایر تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی ارائه کردند آشنا شوید و از آن‌ها الگو بگیرید. همچنین یک بخش دیگر نیز برای فروش محصولات کسب و کارتان وجود دارد که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از پروفایل شما از محصولاتتان بازدید کرده و در صورت تمایل آن‌ها را خریداری کنند.

 

قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام

اینستاگرام تنها یک راه جدید هیجان‌انگیز برای دسترسی بیشتر به برنامه خود اعلام کرده‌است .
بروزرسانی جدید اینستاگرام به ترجمه متن در استوری های اینستاگرام برمی‌گردد، هر بار که استوری اینستاگرامی را با یک متن تبلیغ می‌کنید در زبانی که متفاوت از عکسی است که در برنامه شما تنظیم می‌شود اینستاگرام به شما یک ” ترجمه ” را خواهد فرستاد . زمانی که کاربران به این گزینه دسترسی داشته باشند آن‌ها با یک فرآیند ترجمه ارائه خواهند شد .
مشخصه جدید اینستاگرام این زبان را پشتیبانی می‌کند اما تنها با امکان ترجمه متن نوشتاری!
این بروزرسانی جدید ایسنتاگرام و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 می‌تواند برای برنده‌ای فعال در بازارهای جهانی مفید باشد. کاربران اینستاگرام در سرتاسر دنیا می‌توانند متن نوشتاری در داستان‌های اینستاگرام از برنده‌ای مورد علاقه آن‌ها را ترجمه و درک کنند.

 

 اطاق‌های زنده (Live Rooms)

اطاق‌های زنده یکی دیگر جدیدترین ویژگی‌های و قابلیت های 2021 اینستاگرام است که در ماه مارس معرفی شد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در لحظه با بیش از 1 حساب اینستاگرام به صورت ویدیویی لایو پخش کنید. با این ویژگی می‌توانید با همکارانتان لایو برگذار کنید یا اینکه با مشتریانتان این کار را انجام دهید.

 

 رمیکس ریلز ها (Remix Reels) 

قابلیت رمیکس کردن ریلزها نیز از تغییرات و قابلیت های آپدیت جدید اینستا در سال 1400 و 2021 بود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ریلزهای مختلف را با هم میکس کنند. می‌توان با این ویژگی ریلزهای سایر کاربران را به ریلزهای خودتان اضافه کنید. همچنین سایر کاربران نیز اگر از ریلزهای آنان استفاده کنید مطلع می‌شوند و می‌توانند آن را با دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند. البته برای آنکه از این ویژگی استفاده کنید باید کاربری که می‌خواهید ریلزهایش را با خودتان میکس کنید این ویژگی را فعال کرده باشد.

 

قابلیت گذاشتن چند عکس و فیلم باهم در استوری

یکی از ویژگی هایی است که معمولاً تمامی کاربران اینستاگرام منتظر آن بودند شما برای گذاشتن همزمان چند عکس و فیلم باهم در استوری ابتدا باید یک عکس و یا فیلم را در قسمت استوری انتخاب کرده و روی آن را نگه دارید هنگامی که روی عکس و یا ویدیو موردنظرتان ضربه می زنید. برای شما در قسمت راست بالا یک گزینه ای نمایش داده می شود که به معنی انتخاب زیاد و انتخاب چندین عکس و فیلم می باشد.شما می توانید با انتخاب کردن چند عکس و ویدیو تمامی آنها را به صورت همزمان در استوری های اینستاگرام میتوانید بارگذاری کنید.

 

اینسایت 

این بخش شاید جزو قابلیت های جدید اینستاگرام نباشد اما در سال 2021 با تغییرات کلی همراه بود و بسیار کاربردی‌تر از قبل شد. بیشتر این تغییرات به لایو و ریلز مربوط می‌شود و به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند با تعداد بیشتری از مخاطبین ارتباط برقرار کنند.برای مثال می‌توانید به بخش اینسایت لایوها و ریلزهایتان دسترسی پیدا کنید و ببینید مخاطبین شما از کدام بخش‌ها و کدام محتوای آن‌ها خوششان آمده است. همچنین حالا مدت زمان بیشتری می‌توانید تاریخچه آنالیز داده‌های مربوط به عملکردتان در اینستاگرام را در دسترس داشته باشید. قبلا این مدت زمان 30 روز بود اما حالا به 60 روز رسیده است.

 

جستجو نقشه 

یکی از جدیدترین قابلیت‌ها که در اپدیت جدید اینستاگرام برای سال ۲۰۲۱ به تازگی عرضه شده قابلیت جستجو در نقشه است. شما با این ویژگی می‌توانید روی یک نقشه مکان کافه‌ها و فروشگاه‌ها را ببینید و اگر روی یکی از آن‌ها بزنید، اطلاعات تکمیلی در مورد آن کسب و کار را مشاهده می‌کنید. مثلا آدرس، قیمت، ساعات کار و همچنین پروفایل اینستاگرام آن‌ها.