پست یا استوری کدام یک در اینستاگرام مهم تر است؟
4 سال پیش
![پست یا استوری کدام یک در اینستاگرام مهم تر است؟](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2020/06/3-1.jpg)
اگر در حال مطالعه این وبلاگ هستین، بخاطر این است که میخواهید بین استوری و پست انتخاب کنید یا میخواهید بفهمید کدام محتوا برای کدام فرمت بهتر است.
ما میخواهیم به شما کمک کنیم!
شباهتها و تفاوتهای پست و استوری در اینستاگرام
پستها بخش اعظم محتوای اینستاگرام هستند. پستها عکسها و ویدئوهای مربعی سنتی هستند که در صفحه فالوئرها به چشم میخورند.
تا الان (سال ۲۰۲۰)، پستهای اینستاگرام میتوانند کپشنهایی تا ۲۲۰۰ حرف داشته باشند، اگرچه طول ایدهآل برای پست در اینستاگرام بین ۱۳۸ تا ۱۵۰ حرف است. پستها معمولا شامل تعدادی هشتگ نیز هستند. پستها همیشگی هستند. آنها برای همیشه در پروفایل شما باقی میمانند ( مگر اینکه آنها را پاک کنید)، درنتیجه پستها در مدت زمان طولانیتر بازدید بیشتری به دست میآورند. پستها باید بازتاب تصویر و ارزشهای برند شما باشند، و سطح محتوای باکیفیتی که فالوئرهایتان انتظار دارند را نشان دهند. درنتیجه برای برندها و اکانتهای بزرگ، پستهای اینستاگرام سطح بالا انتخاب میشوند. استوریهای اینستاگرام زودگذر و جذابترند. استوریها تنها ۱۵ ثانیه هستند و بعد از ۲۴ ساعت پاک میشوند. اگرچه، میتوانید بهترین استوریهایتان را در بالای پروفایل خود نشان دهید و آنها دائما درآنجا میمانند. استوریها در بالای نرم افزار اینستاگرام پیدا میشوند استوریهای اینستاگرام برخلاف پستهای مربعی در فرمت عمودی هستند. استوریها اغلب استیکرها و فیلترهای صورت دارندکه شما نمیتوانید در پست از آنها استفاده کنید. بخاطر اینکه استوریها موقتی تر هستند، معمولا عامیانه تر هستند. استوریها بجای پستهای تمام و کمال به عنوان استراتژیهای جذب تعامل آنی استفاده میشوند. حال که در مورد خصوصیات پست ها و استوری ها اطلاعاتی کسب کردیم وقت آن است که موقعیت استفاده از آن ها را نیز یاد بگیریم.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2020/06/1-2.jpg)
چه زمانی و برای چه محتوایی از پست استفاده کنیم
پستها بهتراست برای محتوای زیر استفاده شوند:
*همیشگی محتوایی که میخواهید مردم بتوانند برای همیشه ببینند.
*عکس یا فیلم های طراحی شده برای تامل به این علت که پستها نسبت به استوری احتمال بالاتری برای دسترسی به مخاطبان جدید دارند.
*عکس ها و فیلم های بی صدا بیشتر کاربران صفحه خود را با صدای خاموش بالا پایین میکنند.
*عکسهای حرفهای ویدئوهای با کیفیت از محصولات.
![](https://tagminer.ir/wp/wp-content/uploads/2020/06/2-2.jpg)
چه زمانی و برای چه محتوایی از استوری استفاده کنیم
استوریها بطور مطلوب در موارد زیر استفاده شوند:
*اتفاق های در لحظه استوریها تنها ۲۴ ساعت باقی میمانند، بنابراین بیشتر میتوانند منتقل کننده اتفاق های روز مره باشند.
*خودمانی ویدئوهای سلفی یا محتوایی از پشت صحنه بسیار رایج هستند.
* مطالبی که طراحی شده برای ایجاد تامل استوریها شما توسط فالوئرهای فعلی شما مشاهده میشوند.
*مطالبی که در آن ها صوت مهم است زیرابیشتر کاربران استوریها را با صدا تماشا میکنند.
*نمایش اعلانها ،تخفیفها یا فروشهای کوتاه مدت ونظرسنجیاز مشتریان خود.